ulkoasu

maanantai 15. huhtikuuta 2013

Only miss the sun..

Heissulivei! Pikakuulumiset täältä Kajaanista; harjoittelu on mennyt oikein hyvin, paremmin kun ehkä odotin. Viimenen viikko lähti tänään pyörimään, tuntuu hieman haikeelta jo nyt.. Herkkulakko on pysynyt.. tai ei ihan.. jäi kiinni, myönnän. Isällä oli synttärit viime torstaina ja sillon tuli syötyä voileipäkakkua, eihän se vielä niin paha oo? No.. siskonpojalle jäätiin J:n kanssa kiikkiin sipsin syönnistä.. mutta se ite syötti mulle niitä! HMH, en minä muuten! No joo, tosi tiukkaa on tehnyt.. Monta kertaa oon meinannu jo luovuttaa. Onneksi oon vaan niin sisukas ja itepäinen luonne, että eiköhän tämä loppuun asti viedä, ei vaan lasketa tuota hairahdusta ;) 

Kuntoilukin on hyvällä mallilla, vielä viimenen viikko jäljellä salitreeniä, sitten alkaa lenkkeily. Ärsyttää vain hieman kun sali jossa kävin sulki yllättäen ovensa ja nyt joudun hieman säätämään että saan toisella salilla käytyä loput maksamastani ajasta.. Tai en tiedä voinko sanoa että varsinaisesti ärsyttää, hieman outoahan se on ja hämmentävää..No tänään pääsen sitten testaamaan Ladylinen. 


Sen kummempia höpöttelemättä tässä muutama kuva viime viikoilta:









Mulla on ollu hirvee matkakuume jo muutaman päivän.. Oon nähny monta unta jo ulkomaanreissuista.. Yhtenä yönä olin siskojen kanssa menossa ulkomaille auringon ottoon ja päätettiinkin lähtee Berliinin kautta viimehetkellä. Toisena yönä olinkin Barceloonassa  (sinne on ikävä, tahdon käydä siellä vielä uudestaan). Tänään sitten etsin koneelta lomakuvat ja fiilistelin niitä. Edellä kuva Rhodokselta, viime kesältä.





-Jatta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti